Quantcast
Channel: W Azji Blog - Filipiny i podróże po Azji » Batanes
Browsing latest articles
Browse All 9 View Live

Pozdrawiamy z wysp Batanes!

Na blogu cisza, bo od kilku dni przebywamy na „dalekiej północy” Filipin, czyli wyspach Batanes. Zakochaliśmy się w tym miejscu od pierwszego wrażenia i z wzajemnością, ale więcej opowiemy w przyszłym...

Batanes dzień 1.

Samolot na Batanes odlatuje ok. 5 rano, zatem aby dotrzeć na czas, trzeba wstać o… nieludzkiej 2.30. Potem niespokojne oczekiwanie na lotnisku – bo to, czy samolot odleci, nie jest sprawą oczywistą i...

Batanes dzień 2.

Całą noc wieje. Tak mocno, że kiedy budzimy się o 6 rano mając w głowie wielkie plany w temacie porannej wycieczki, musimy z nich zrezygnować, bo w tej sytuacji obawiamy się nieco jazdy na skuterze....

Ranking filipińskich destynacji

Dokładnie dziś mija pół roku od czasu, kiedy postawiliśmy nasze walizki i kontenery ze zwierzakami na filipińskiej ziemi i kiedy zaklnęłam głośno i soczyście rozglądając się wokół ze zgrozą. Pół...

Jeszcze jeden rzut okiem na Batanes – video

Na filmowo dla odmiany:)

View Article

Aaaaby zobaczyć Batanes, czyli co, jak i gdzie

Cieszymy się, że zaraziliśmy Was naszym zauroczeniem wyspami Batanes. Po kilku ostatnich publikacjach otrzymaliśmy całkiem sporo zapytań, jak można tam dotrzeć, gdzie przenocować itp. Oto podstawowe...

Lola Ida

W Ivana, małym miasteczku na południu wyspy Batan znajduje się najstarszy w okolicy dom znany pod nazwą House of Dakay, a w nim mieszka jedna z najsympatyczniejszych mieszkanek wysp Batanes. Pani...

Batanes! Wyspa Sabtang

Zorientowałam się ostatnio, że nigdy nie skończyłam mojej małej relacji z wysp Batanes, bo natychmiast po powrocie z północy wyjechaliśmy...

Batanes! Ostatnie dni na wyspie Batan

Wyspa Batan, czyli to wszystko, czego tu jeszcze nie było. Opuszczona amerykańska baza wojskowa i buszujące wokół krowy. Fundacion Pacita,...